Το Κουτόχορτο της κας Σουφλή.


Το Κουτόχορτο της κας Σουφλή.

Ένας έδιωξε διακόσιους??

http://attikanea.blogspot.com/2013/10/blog-post_8144.html?showComment=1381016807459#c3890268712768074611

Μα καλά τόσο γίδια ήταν όλα??


Όλες οι απαντήσεις στο

Γιώργος Σαρρής
ΑΔΤ Ν-067257 

Υ.Γ.

1ο. Κυρία Σουφλή ευχαριστώ που προβάλατε το ερευνητικό μου έργο καθότι όπως λέτε δεν είχα την ικανότητα να το κάνω. Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είμαι καλός στην αναπαραγωγή. Το 95% των αναρτήσεων μου προέρχεται από προσωπική έρευνα.

2ο. Δεν γνωρίζατε πως ακούστηκαν όλα αυτά στη ΔΕΘ??




Ούτε ήσασταν παρών όταν επικοινωνούσα με τον Κυριάκο Τόμπρα για να γραφτεί αυτό το τμήμα της ομιλίας για τη ΔΕΘ??  

3ο. Ούτε βέβαια γνωρίζατε ότι είχα βάλει μάρτυρα τον Κυριάκο Τόμπρα στη μήνυση που είχα καταθέσει από την 05-04-2013. Μήπως οι άλλοι διακόσιοι που την έβλεπαν σε εβδομαδιαία βάση το γνώριζαν ή δεν έτυχε κανείς να την έχει διαβάσει??





4ο. Μήπως θυμάστε αν κάποια μέλη της πρώην προσπάθειας είχαν αναλάβει να μετατρέψουν την προσωπική μου μήνυση σε συλλογική αφαιρώντας τα προσωπικά μου στοιχεία και γιατί δεν το έπραξαν?? http://olympia.gr/2013/10/02/%cf%84%ce%b5%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%b9/#comment-1346614

Λυπάμαι μόνο για τους αδαής αναγνώστες σας που τρώνε το κουτόχορτο που τους πουλάτε. Ραγιάδες που τους αφιερώνω ξανά την πρώτη (2-1-2012) δημοσιογραφική ή μη ανάρτηση που ανέλυε από πολύ νωρίς τι συνέβη με τις Τράπεζες. 

Αφιερωμένο στους Νεοέλληνες Ραγιάδες. Updated

Θα επαναλάβω αυτό που είπα στη τελευταία συνάντηση. 
Με γίδια αλλαγή δε γίνεται. 
Και πιο γίδι από εσένα κ. Σουφλή δεν μπορεί να υπάρχει.